Marki własne w e-commerce – jak wpłyną na sprzedaż internetową?

Marki własne w e-commerce – jak wpłyną na sprzedaż internetową?

Total
0
Shares

Rozwój sprzedaży internetowej dał przedsiębiorcom możliwość dotarcia do jeszcze większego grona klientów. Jednak za korzyściami poszły wyzwania, a jednym z największych jest odnalezienie się wśród konkurencji i zaproponowanie odbiorcom czegoś, co jest wyjątkowe. Jak to zrobić, nie mając niezbędnego zaplecza technologicznego czy wystarczającego know-how? Zainwestować w markę własną.

Marka własna a wyniki sprzedaży w sklepie online

Sklepy online często są kojarzone jako miejsca, w których można kupować wygodnie i tanio. Nie da się ukryć, że klienci bardzo często szukają najtańszych rozwiązań, ale nie oznacza to, że rezygnują przy tym z jakości. Odpowiedzią na to, jak połączyć te dwa wymogi konsumentów stają się marki własne. Przede wszystkim dlatego, że wyróżnią sklep na tle konkurencji – znanej, przewidywalnej i niewywołującej już większych emocji.

Ludzi są skłonni zapłacić więcej za coś nowego, świeżego, ciekawego. Przykucie ich uwagi na dłużej, a następnie doprowadzenie do tego, że sfinalizują swój proces zakupowy, a nie porzucą koszyk, nie jest łatwe. Dlatego właściciele e-commerce’ów chętnie korzystają z pomocy fachowców, którzy wiedzą, jak stworzyć markę własną, a przy tym dysponują niezbędnym zapleczem technologicznym do tego celu.

Zalety posiadania własnej marki  

Marka własna to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy szukają nowości i chętnie testują kolejne produkty. Poprzez stworzenie private label masz szansę zaprezentować się im od jak najlepszej strony. Dlatego musisz zadbać, żeby po otworzeniu produkty i zapoznaniu się z jego zawartością zechcieli kupić go ponownie w przyszłości oraz polecić swoim bliskim.

Dlaczego warto mieć własną markę? Ponieważ:

  • produkty występujące pod Twoim logo są inne od wszystkich, znanych do tej pory klientowi,
  • sprzedając dobry produkt, budujesz swój pozytywny wizerunek w sieci,
  • oferujesz konkurencyjną cenę (bo nie narzucasz tak dużej marży, tak jak robią to pośrednicy czy dystrybutorzy) więc już na wstępie wyprzedzasz konkurencję o krok.

Własna marka pozwala osiągnąć zyski finansowe i wizerunkowe, dlatego warto w nią zainwestować. Jednak, żeby mieć pewność, że cały proces przebiegnie sprawnie, a Ty faktycznie zyskasz wartościową private label, zleć jej opracowanie i przygotowanie specjalistom z ONDO.

Wprowadzenie do obrotu e-commerce produktów sygnowanych logo własnej marki to spore wyzwanie. Czy sobie z nim poradzisz? To właśnie współpraca z ekspertem, mającym know-how, zaplecze technologiczne i sporo udanych realizacji na swoim koncie zwiększy Twoje szanse na odniesienie sukcesu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać