Doświadczenie użytkownika (UX) odgrywa kluczową rolę w sukcesie sklepu internetowego. Kiedy UX jest dobrze przemyślane, zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownik przemieni się w klienta. Przyjrzyjmy się bliżej kilku czynnikom wpływającym…
To, czego nie widać, bardzo często odgrywa kluczową rolę dla powodzenia projektu, tak jest też w przypadku systemu lojalnościowego. Jest to oprogramowanie odpowiedzialne za wdrożenie, uruchomienie i zarządzanie programem lojalnościowym.…
Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę może być złożonym i czasochłonnym procesem. Jednak przy odpowiednich krokach i przygotowaniach możliwa jest pomyślna migracja sklepu internetowego przy minimalnych zakłóceniach i przestojach. Pierwszym…
Nie ma chyba osoby, która nie znałaby obecnie pojęcia strony internetowej. Jest to rzecz, bez której więksi przedsiębiorcy nie utrzymaliby się aktualnie na rynku. Konkurencja w niemal wszystkich branżach jest…
Wiele osób zastanawia się nad tym, jak to w ogóle możliwe, że sklepy budowlane online cieszą się tak dużym zainteresowaniem. W tym wpisie pragniemy zdradzić Ci parę tajemnic, dzięki którym…
Potrzebujesz sprawnych i skutecznych rozwiązań, które usprawnią procesy podejmowane w twojej firmie? Każdy przedsiębiorca niezależnie od tego, jak dużym biznesem operuje potrzebuje i co najważniejsze chce stale się rozwijać dążąc…
Nieważne, czy jesteś mniejszym przedsiębiorcą, czy prowadzisz firmę o globalnym zasięgu. W każdym z tych przypadków kluczowym czynnikiem decydującym o twoim sukcesie jest umiejętność radzenia sobie z konkurencją. Rywalizacja toczy…
Dla właściciela biznesu pozyskiwanie nowych klientów oraz otrzymywanie zamówień jest jednym z priorytetów działalności. Konkurencja w branży e-commerce jednak wciąż rośnie. Czasem procesy biznesowe stają się wysoce nieefektywne i więcej…
Skanery kodów kreskowych są urządzeniami, które mogą znacznie usprawnić większość czynności w firmie. Dzięki niebywałej funkcjonalności skaner magazynowy może zostać wykorzystany, na przykład do kontrolowania pracy zatrudnionych osób, honorowania kart…
Prowadzenie ewidencji sprzedaży towarów i usług to obowiązek każdego przedsiębiorcy – bez znaczenia czy mówimy o wielkich korporacjach, czy też o niewielkich biznesach. Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na skorzystanie…