Przeglądana kategoria
E-commerce
25 postów
Jak zwiększyć konwersję na stronie?
Wysoka konwersja to klucz do sukcesu w dziedzinie marketingu cyfrowego. Możemy generować dużo ruchu na stronie, ale jeżeli nie przekłada się to na konwersję, nasze działania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.…
Repricing, na czym polega?
Repricing to określenie opisujące automatyczne zarządzanie cenami z wykorzystaniem systemu do monitoringu cen konkurencji. Używanie dedykowanej aplikacji pozwala na personalizację strategii cenowej i dostosowanie jej do własnych wymogów. Czy warto…
Kluczowe czynniki wpływające na doświadczenie użytkownika w sklepach internetowych
Doświadczenie użytkownika (UX) odgrywa kluczową rolę w sukcesie sklepu internetowego. Kiedy UX jest dobrze przemyślane, zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownik przemieni się w klienta. Przyjrzyjmy się bliżej kilku czynnikom wpływającym…
Możliwości dobrego systemu lojalnościowego
To, czego nie widać, bardzo często odgrywa kluczową rolę dla powodzenia projektu, tak jest też w przypadku systemu lojalnościowego. Jest to oprogramowanie odpowiedzialne za wdrożenie, uruchomienie i zarządzanie programem lojalnościowym.…
Jak prawidłowo przenieść sklep internetowy na inną platformę?
Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę może być złożonym i czasochłonnym procesem. Jednak przy odpowiednich krokach i przygotowaniach możliwa jest pomyślna migracja sklepu internetowego przy minimalnych zakłóceniach i przestojach. Pierwszym…
Metody tworzenia stron internetowych – która okaże się lepsza dla sklepu internetowego?
Nie ma chyba osoby, która nie znałaby obecnie pojęcia strony internetowej. Jest to rzecz, bez której więksi przedsiębiorcy nie utrzymaliby się aktualnie na rynku. Konkurencja w niemal wszystkich branżach jest…
Sekrety sklepów budowlanych online
Wiele osób zastanawia się nad tym, jak to w ogóle możliwe, że sklepy budowlane online cieszą się tak dużym zainteresowaniem. W tym wpisie pragniemy zdradzić Ci parę tajemnic, dzięki którym…
Nowoczesne rozwiązania na rynku e-commerce
Potrzebujesz sprawnych i skutecznych rozwiązań, które usprawnią procesy podejmowane w twojej firmie? Każdy przedsiębiorca niezależnie od tego, jak dużym biznesem operuje potrzebuje i co najważniejsze chce stale się rozwijać dążąc…
Do czego potrzebny jest monitoring cen w e-commerce i czy warto go stosować?
Nieważne, czy jesteś mniejszym przedsiębiorcą, czy prowadzisz firmę o globalnym zasięgu. W każdym z tych przypadków kluczowym czynnikiem decydującym o twoim sukcesie jest umiejętność radzenia sobie z konkurencją. Rywalizacja toczy…
Automatyzacje w e-commerce – jak możesz usprawnić swój sklep?
Dla właściciela biznesu pozyskiwanie nowych klientów oraz otrzymywanie zamówień jest jednym z priorytetów działalności. Konkurencja w branży e-commerce jednak wciąż rośnie. Czasem procesy biznesowe stają się wysoce nieefektywne i więcej…