Systemy do sprzedaży elektronicznej, w obecnych realiach charakteryzują się licznymi, rozbudowanymi modułami, umożliwiającymi nie tylko sprzedaż, ale również możliwości związane z pokrewnymi obszarami działalności firmy. Niejednokrotnie są to całe systemy…
Obecnie branża e-commerce, która prężnie się rozwija, wymaga od przedsiębiorcy zaangażowania równolegle wielu kanałów sprzedażowych i licznych narzędzi marketingowych, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Na rynku obserwujemy rozkwit…
Duża konkurencja na rynku e-commerce wymaga przyjęcia takiej strategii, która pozwoli wyprzedzić innych e-sprzedawców i przekonać do siebie klientów. Nie zawsze jest to proste, dlatego warto dołożyć wszelkich starań, by…
Każdy przedsiębiorca oferujący swoje usługi i produkty w sieci zobowiązany jest do udostępnienia klientom stosownego regulaminu. Powinien on zawierać nie tylko dane firmy, ale przede wszystkim niezbędne informacje oraz postanowienia…
Zakupy w sklepach internetowych nieodłącznie wiążą się z dokonywaniem płatności online. Jak przeprowadzić cały proces bezpiecznie i szybko, by wkrótce cieszyć się nowym zakupem? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę.
Zakupy online stały się tak częste, że ludzie stają się uzależnieni od tych serwisów, do tego stopnia, że kupują suknie na ich najważniejsze dni, takie jak śluby i zaręczyn. Głównym…
Jeśli prowadzisz działalność tylko online lub masz firmę z witryny sprzedaży – możesz rozważyć, czy dodanie bloga do swojej strony internetowej jest cenne, czy nie. Nawet jeśli głównym celem Twojej…