Przeglądana kategoria
Marketing
69 postów
Czym jest ruch bezpłatny/organic?
Ruch bezpłatny, inaczej ruch organiczny, to zanotowany na stronie internetowej ruch pochodzący z wyników wyszukiwania konkretnego słowa kluczowego. Do takiego ruchu nie zalicza się użytkowników, którzy trafili na stronę za…
Uwolnij moc kubków niestandardowych i rozkręć swój biznes
Kubki są niezbędne w każdej firmie. Służą nie tylko jako praktyczne przedmioty do kuchni lub pokoju socjalnego, ale niestandardowe kubki reklamowe mogą być również potężnymi narzędziami marketingowymi. Promocyjny kubek z…
Praktyczne podarunki biznesowe
Wręczanie upominków firmowych staje się coraz bardziej popularną praktyką w polskim biznesie. Dzięki temu serdecznemu gestowi, zaczerpniętemu z życia prywatnego, wnosimy w nasze biznesowe relacje nieco luzu, okazujemy naszą dbałość…
4 sposoby na promocję sklepu internetowego w sieci
Stworzenie sklepu internetowego to dopiero pierwszy krok, jaki podejmują przedsiębiorstwa, aby móc zacząć działać w sieci. Żeby jednak działalność ta przynosiła zyski, a oferowane produkty poznało szerokie grono klientów, należy…
Kalendarze z logo 2023 – forma reklamy
Budowa świadomości marki jest bardzo ważna dla każdej firmy. Bardzo dobrze jest zdawać sobie z tego sprawę, w przeciwnym wypadku zyski są niewielkie, a sama marka mało rozpoznawalna. Każdemu przedsiębiorstwu…
Promocja własnej firmy na Amazon – jak to robić?
Należy mieć świadomość, że Amazon jest globalnym potentatem, który oferuje ogromną platformę zarówno dla mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw z e-commerce. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że z roku na…
Jak audyt SEO pomoże Twojej stronie internetowej?
Celem każdej osoby, która prowadzi swoją stronę internetową, jest bez wątpienia uczynienie jej atrakcyjną nie tylko dla użytkowników, ale również samej przeglądarki. Chcąc, aby witryna dobrze się pozycjonowała, należy odpowiednio…
Reklama natywna jako narzędzie budowania wizerunku i świadomości marki
Native advertising to forma mniej inwazyjnej reklamy, która wtapia się w otoczenie treściowe lub graficzne. Reklamy natywne emitowane są poza środowiskiem marki np. na stronach wydawców jako artykuły. Użytkownik może…
Profesjonalne namioty reklamowe – podczas jakich wydarzeń sprawdzą się najlepiej?
Starannie zaprojektowane namioty reklamowe coraz częściej pojawiają się na różnego rodzaju wydarzeniach, prezentując logo sponsorów poszczególnych okazji lub zwracając na siebie uwagę mijających je osób i pozyskując tym samym nowych…
Jak wyprzedzić konkurencję na rynkach lokalnych – profesjonalne pozycjonowanie lokalne
Prowadzisz biznes lokalnie, ale jednocześnie pozyskujesz klientów online? Wiesz jaką siłę ma w dzisiejszych czasach internet i chciałbyś wyróżnić się na tle konkurencji w Twoim mieście, sprawić, by znalazło Cię…