Przeglądana kategoria
Marketing
22 postów
Skuteczna promocja Twojego biznesu
Każda branża wymaga tego, by o niej mówić, pisać, pokazywać ją klientom czy też potencjalnym kontrahentom. Bez reklamy wszak nie istniejemy, a to znaczy, że nie sprzedajemy i nie zarabiamy.…
Ciekawe pomysły na marketing lokalny
Jeżeli zależy nam na tym, aby naszą firmę poznali i polubili ludzie w okolicy – musimy na to zapracować. Czasami jest to stosunkowo łatwe – jeżeli nie mamy dużej konkurencji…
Zarabianie na Instagramie – 5 cennych wskazówek
Oficjalne dane z lipca 2018 roku pokazują, że już wtedy na popularnej platformie Instagram znajdowało się ponad 1 miliard użytkowników. Można więc łatwo wywnioskować, że jest to platforma, która oferuje…
Reklama na torbach bawełnianych – czy jest opłacalna?
Torby bawełniane stały się nieodłączną częścią garderoby – nic dziwnego! Spełniają wiele funkcji, dają różnorodne możliwości ich personalizacji, a do tego są rozwiązaniem ekologicznym. Co więcej – doskonale sprawdzają się…
O czym należy pamiętać, tworząc własną strategię marketingową? Sprawdź, co radzą eksperci
Jak skutecznie promować produkt lub usługę? Jak budować trwałą przewagę nad konkurencją? W końcu, jak zwiększyć sprzedaż, a w efekcie – zyski przedsiębiorstwa? Odpowiedź na te wszystkie pytania można krótko…
Samodzielne projektowanie logo
Projektowanie logo w dzisiejszych czasach jeść dość proste. Można przygotować logo w darmowych programach, które znajdziemy w sieci, bądź w dowolnym programie graficznym. Jeśli więc zdecydowaliście się na samodzielne projektowanie…
Informacje o promocjach i konkursach – gdzie ich szukać?
Konkursy to świetne okazje do zdobycia za darmo wartościowych nagród, promocje zaś — pozwalają nam na zaoszczędzenie pieniędzy. W jaki sposób wyszukiwać aktualne konkursy i promocje, a także —gdzie znajdziemy…
Czym jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna to sposób na zaprezentowanie swojej firmy. To logo, kolorystyka budynków czy sklepów, które prowadzisz, to różne znaki graficzne – najprościej rzecz ujmując. To własnie dzięki nim Twoja marka…
Pozycjonowanie lokalne – na czym polega i kiedy się przydaje?
Im szybciej, tym lepiej. Tak mogłoby brzmieć motto dzisiejszych internautów. Zależy im na tym, by w bardzo niedługim czasie odnaleźć w sieci dokładnie to, czego szukają. Okoliczna knajpa, pobliski sklep…
Influencer marketing – czy warto?
Tak zwani twórcy opinii są coraz chętniej zatrudniani przez firmy z różnych branż. Dzięki nim marka zyskuje na wiarygodności, a to przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Dobrze dobrany influencer sprawi,…