Jak szybko zasnąć?

Total
0
Shares

Zdrowy sen jest niezbędny dla naszego organizmu. Według profesor pediatrii, bezsenność może być spowodowana przez leki lub pewne schorzenia, ale niepokój jest najczęstszą tego przyczyną. Jeśli jesteśmy napięci i zaniepokojeni, to w tej sytuacji nie możemy spać. Konieczne jest uwolnienie się od wszelkiego rodzaju napięć i zmartwień dla zdrowego snu. Jeśli mamy do czynienia z pytaniem, jak spać spokojnie, to odpowiedź na to pytanie obejmuje sposoby przyjęte do szybkiego zasypiania.

Teraz będziemy rozmawiać o tym, jak szybko zasnąć.

Chłodna Sypialnia

Jeśli rozmawiamy o tym, jak szybko spać, to przede wszystkim musimy ochłodzić naszą sypialnię.

Konieczne jest utrzymanie wewnętrznej temperatury ciała. Temperatura ciała lekko spada, jeśli zasypiamy. Jeśli chcemy zasnąć szybko, to temperatura w naszej sypialni powinna wynosić 15 – 19 stopni. Powinniśmy spać w ciemnym pokoju. Ciemność umożliwia naszemu mózgowi produkcję melatoniny. Wewnętrzna temperatura naszego ciała schładza się w wyniku działania melatoniny.

Załóż skarpetki do łóżka

Zimą używamy skarpetek do ocieplania ciała. Możemy zasnąć szybko, nosząc skarpety na rękach i stopach. Naczynia krwionośne na powierzchni skóry poszerzają się poprzez umieszczenie gorącej butelki u naszych stóp, co powoduje wzrost utraty ciepła. Skutkuje to przesunięciem przepływu krwi w skrajne rejony, przez co nasze ciało się ochładza. To chłodzenie aktywuje melatoninę. Melatonina pozwala nam na szybkie zasypianie. Dlatego, jeśli toczy się dyskusja na temat tego, jak szybko zasypiać, to musimy nosić skarpety do łóżka.

Ciepły prysznic przed snem

Jeśli zależy nam na tym, aby jak najszybciej zasnąć, to także weź ciepły prysznic przed snem. Temperatura naszego ciała spada, jeśli weźmiemy gorący prysznic na godzinę przed snem. Jeśli temperatura naszego ciała gwałtownie spada, nasz metabolizm staje się powolny, co pozwala nam szybko zasnąć. Gorący prysznic zapewnia coś w rodzaju relaksu dla naszego ciała. Nasza zdolność do zasypiania staje się szybka, jeśli co wieczór bierzemy gorący prysznic, postępując zgodnie z regularną rutyną. Innymi słowy, ciepły prysznic przed snem jest najlepszym sposobem na szybki sen.

Praktyka stopniowego odprężenia

Stosując techniki rozluźniania mięśni możemy sprawić, że nasze mięśnie odprężą się i uwolnią od wszelkiego rodzaju napięć. Najpierw musimy zastosować technikę relaksacyjną na palcach, a następnie musimy poruszać się w kierunku szyi i głowy. Ten sam proces możemy wykonać, zaczynając od szyi i głowy. Przez co najmniej pięć minut musimy napinać mięśnie. Nasze ciało odpręża się stosując technikę relaksacji mięśni. Jeśli nasze ciało się rozluźni, wtedy łatwo jest spać szybko. Dlatego najlepszą odpowiedzią na pytanie, jak szybko zasnąć, jest ćwiczenie progresywnego relaksu.

Akupresura


Z akupunktury pochodzi słowo akupresura. Jest to alternatywna technika medyczna, w której przez poszczególne punkty naszego ciała przepływa sieć energii. Możemy przywrócić równowagę naszego ciała poprzez naciskanie tych punktów. Nasz duch, ciało i umysł są również regulowane przez naciskanie tych punktów. Istnieją różne techniki akupresury, które są stosowane w celu złagodzenia bezsenności. Są to skutki uboczne akupresury. Dlatego jeśli chcemy szybko zasnąć, musimy samemu poświęcić się akupresurze.
Tak więc, uporaliśmy się z tym, jak szybko zasnąć w powyżej napisanym tekście. Powinniśmy zasypiać szybko dla utrzymania naszego zdrowia fizycznego i psychicznego. Jeśli zasypiamy szybko, wówczas powoduje to, że nasz umysł staje się świeży. Zdrowy snu zwiększa naszą zdolność do pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *