Czym jest identyfikacja wizualna?

Czym jest identyfikacja wizualna?

Total
0
Shares

Identyfikacja wizualna to sposób na zaprezentowanie swojej firmy. To logo, kolorystyka budynków czy sklepów, które prowadzisz, to różne znaki graficzne – najprościej rzecz ujmując. To własnie dzięki nim Twoja marka zaczyna być rozpoznawalna – ale co równie ważne – kiedy przyszły potencjalny klient spojrzy na Twoje logo zacznie mu się kojarzyć z czymś konkretnym – zadbaj więc o to, by dobrze mu się kojarzyła, z czymś miłym, nowoczesnym, luksusowym…

Najlepsze logo dla firmy zaprojektujesz przy użyciu portalu zlapgrafika.pl, który opiera się na projektowaniu społecznościowym. Wchodząc na portal zakładasz konkurs graficzny, wybierasz ile jesteś w stanie zapłacić za projekt, a setki grafików z całej Polski składają swoje prace i ostatecznie wybierasz tą najlepszą.

Dzięki identyfikacji wizualnej przede wszystkim:

  • Pokażesz kim jesteś, zaprezentujesz swoje mocne strony a przede wszystkim pokażesz, że jesteś zupełnie inny od konkurencji.
  • Profesjonalna identyfikacja wizualna pozwala Twoim przyszłym potencjalnym klientom dokonać wyboru – tak więc – profesjonalne logo może sprawić, że klient wybierze Twoje usługi nawet Cię nie znając.

Wyrazista marka od razu budzi zainteresowanie. Klient może nie znać Cię osobiście, ale oceni Cię po Twoim logo i całej identyfikacji wizualnej Twojej firmy. To na jej podstawie zadecyduje czy kupi coś u Ciebie, czy skorzysta z Twoich usług. Zapamiętaj więc, że warto skupić się na tak z pozoru błahych elementach jak kolorystyka, nowoczesność, prostota logo.

Jak przyciągnąć do siebie klienta?

Kiedy już zlecisz projektowanie logo dla firmy specjalistom, pamiętaj też o innych elementach identyfikacji wizualnej swojej firmy – by odpowiednio ze sobą współgrały i były przyjazne w odbiorze.

Możesz nawet nie zdawać sobie sprawy kiedy klient “styka” się z Twoją marką – może zobaczyć na mieście oznakowany samochód, może znaleźć w gazecie reklamę, może trafić na stronę internetową, albo znaleźć broszurę gdzieś w centrum handlowym czy nawet i markecie… Zadbaj o to by trafić do jak największego grona potencjalnych przyszłych klientów a to pomoże Ci ich do siebie przyciągnąć.

Profesjonaliści, którzy zajmą się identyfikacją wizualną Twojej firmy zadbają o to by logo, kolorystyka, krój pisma, wszystkie druki firmowe, wygląd opakowań produktów, oznakowanie samochodów, ubiór pracowników, oznakowanie siedziby Twojej firmy, stoiska targowe, szata graficzna wszelakich materiałów promocyjnych były zawsze spójne i świetnie ze sobą współgrały – to przyciągnie klienta. Zwróci uwagę na to, że dbasz o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post