Jak nowoczesna firma może wykorzystać centralę PBX?

Jak nowoczesna firma może wykorzystać centralę PBX?

Total
0
Shares

Centrale usprawniają pracę. Nie można mieć, co do tego żadnych wątpliwości. Mimo to są firmy, których kierownictwo jeszcze nie zdaje sobie z tego sprawy, ile traci nie decydując się na wdrożenie tego rozwiązania. Warto, więc odpowiedzieć sobie na pytanie o to, jak nowoczesna firma może wykorzystać centralę PBX?

Zapowiedzi głosowe

Znasz to nieprzyjemne uczucie, kiedy klient jest przekierowywany od jednej osoby do drugiej i nie wciąż nie może trafić do właściwego rozmówcy? Możesz rozwiązać ten problem w bardzo prosty sposób. Wykorzystaj centralę po to, by osoba dzwoniąca sama wybrała z kim i w jakiej sprawie chce rozmawiać. W tym celu wystarczy, że skorzystasz z gotowych zapowiedzi lub skorzystasz z wygodnego kreatora. Zapowiedzi głosowe mogą być dokładnie takie, jakich potrzebujesz.

Większa kontrola nad danymi i lepsze ich wykorzystanie

Centrala pbx umożliwia też większą kontrolę nad gromadzonymi i posiadanymi danymi. Dzięki niej możesz tworzyć niezwykle szczegółowe raporty i podsumowania. Przydadzą Ci się do tego:
– bilingi,
– statystyki,
– raporty,
– nagrane rozmowy,
– możliwość grupowania odbiorców.
Dzięki temu, że dysponujesz tak wieloma informacjami na temat osób, z którymi rozmawiasz, możesz osiągać lepsze wyniki biznesowe.

Numery komórkowe

Kolejnym ogromnym atutem jaki daje Ci centrala PBX jest połączenie wszystkich numerów komórkowych pracowników pod jeden system. Nie musisz już dłużej przejmować się, że numery stacjonarne żyją swoim życiem, a komórkowe innym. Wszystko będzie zorganizowane w taki sposób, by ułatwić klientom kontakt oraz by pracownicy nie mieli problemów w komunikacji między sobą.

Prezentacja wybranym numerem

Dzięki centrali możesz też ustawić to, jakim numerem będą prezentowane wszystkie Twoje połączenia wychodzące. Twoi klienci nie będą dłużej musieli mieć w swoich kontaktach kilkunastu różnych numerów telefonów do różnych działów Twojej firmy. Teraz każdy Twój pracownik dzwoniący z telefonu służbowego będzie wyświetlał się jako jeden i ten sam numer. Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni!

Czarna/Biała lista

Kolejną ważną funkcjonalnością jest możliwość stworzenia białej i czarnej listy numerów. Z centralą pbx możesz mieć wpływ na to, z kim będziesz się komunikować. Dzięki temu Ty i cała Twoja firma możecie zaoszczędzić sporo czasu i nerwów. Nie trać sił na rozmowę z niewłaściwymi osobami.

Kontrola kosztów

W każdej firmie, w której jest dużo telefonów problemem są koszty połączeń. Potrafią one urosnąć do ogromnych rozmiarów. Każdy pracownik codziennie wykonuje dziesiątki połączeń, korzysta z internetu, wysyła smsy. Jeśli podliczyć te wydatki to okaże się, że rachunki są gigantyczne. Dobra centrala pomaga zniwelować także ten problem. Umożliwia kontrolę kosztów oraz ustawienie limitów kwotowych dla poszczególnych numerów. Dzięki temu możesz zmniejszyć ryzyko, że pracownik będzie używał telefonu służbowego do załatwiania swoich prywatnych spraw. Możesz ustawić różne limity – dzienne, miesięczne, tygodniowe. Każdy osobny dla każdego użytkownika telefonu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post