Czy warto robić prezenty firmowe dla klientów?

Czy warto robić prezenty firmowe dla klientów?

Total
0
Shares

Na budowanie pozytywnego wizerunku marki wpływa wiele elementów. Jednym z nich jest dbałość o relacje – i to nie tylko pomiędzy pracownikami, ale także pomiędzy firmą a klientem. Jak nad tym pracować? Warto rozważyć wręczanie drobnych upominków. Oryginalne prezenty dla klientów z okazji świąt, rocznicy współpracy lub jakiegoś innego istotnego wydarzenia potrafią zdziałać cuda. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie prezenty firmowe dla klientów wypada wręczać i jak robić to w elegancki sposób.

Prezenty świąteczne dla klientów biznesowych – przykładowe pomysły

Boże Narodzenie to święto szczególnie celebrowane w relacjach biznesowych. W strategii firmy dobrze jednak uwzględnić dodatkowe okazje do wręczania paczek. Prezenty wielkanocne dla klientów na pewno mile ich zaskoczą. Równie ciekawym pomysłem jest dawanie upominków-niespodzianek, jak np. na pierwszy dzień wiosny.

Przed wybraniem prezentów świątecznych dla klientów biznesowych warto zastanowić się, w jakim celu zostają wręczane i jakie emocje mają wywoływać. Podarunki mogą zaskakiwać, inspirować lub powodować tzw. efekt wow. Zebranie listy założeń powinno znacznie ułatwić podjęcie decyzji dotyczącej tego, co ma znaleźć się w paczce prezentowej. A wybór jest naprawdę duży… 

Do najczęściej kupowanych produktów zaliczają się: kubki, filiżanki, akcesoria biurowe, zdrowe przekąski, słodycze oraz alkohole. Podejmując decyzję, co umieścić w pudełku, należy rozważyć, co jest najbliższe klientowi. Ceni sobie ekologię? W dobrym guście będzie skompletowanie czegoś less lub zero waste. Jeżeli działa on w sferze fitness, to słodycze mogą okazać się nietrafionym pomysłem. Im lepsza znajomość klienta czy partnera biznesowego, tym większe szanse na trafienie z idealnym prezentem.

W jaki sposób wręczać oryginalne prezenty dla klientów?

Z pewnością warto robić prezenty świąteczne dla klientów biznesowych. To skuteczny sposób, aby wzmocnić nawiązane relacje i wzbudzić pozytywne skojarzenia z marką. Po skompletowaniu paczki należy zadbać o jej odpowiednie zapakowanie. Jeżeli jest to możliwe, dobrze zainwestować w opakowanie, które będzie kojarzyć się z firmą – może być to karton w kolorach marki lub wstążka z jej logo. Takie szczegóły potrafią zrobić pozytywne pierwsze wrażenie. Jak natomiast wręczać taki upominek? Najlepiej zrobić to osobiście, np. podczas biznesowego spotkania. Obecnie jednak wiele firm współpracuje z klientami na odległość i zobaczenie się na żywo bywa wyzwaniem logistycznym. W taki sytuacjach oryginalne prezenty dla klientów najlepiej wysłać – korzystając z usług państwowych lub prywatnych doręczycieli.

Oczywiście nie trzeba tego wszystkiego organizować samodzielnie. Istnieją firmy, które zajmują się całym procesem. Jedną z nich jest Magic Pack. Zespół specjalistów zajmuje się tworzeniem magicznych paczek – gotowych zestawów lub bardziej spersonalizowanych wariantów. MagicPack.pl udowadnia, że prezenty firmowe dla klientów nie muszą być nudne, a jednocześnie mogą być spójne z misją marki. Odpowiednio dobrana zawartość podarunków to klucz do sukcesu i gwarancja tego, że klient przez lata będzie pamiętać o prezencie od firmy, z którą współpracuje. Marka zajmuje się również pakowaniem oraz doręczaniem prezentów wielkanocnych dla klientów w wybranym terminie. W razie wątpliwości specjaliści chętnie doradzają i sugerują najskuteczniejsze rozwiązania – co bywa wyjątkowo cenne dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z wysyłaniem zestawów prezentowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post