Borykasz się z negatywnymi opiniami na temat Twojej firmy? Sprawdź, czy można je usunąć i jak zabezpieczyć się przed nowymi.

Borykasz się z negatywnymi opiniami na temat Twojej firmy? Sprawdź, czy można je usunąć i jak zabezpieczyć się przed nowymi.

Total
0
Shares

Jak często zdarzało Ci się zgłaszać negatywne opinie w profilu Google Moja Firma? Jak wiele z nich faktycznie udało się usunąć? O ile nie naruszały one w jawny sposób regulaminu, pewnie w dalszym ciągu są widoczne w wizytówce Google Maps. Do wystawienia niepochlebnej oceny przez niezadowolonego klienta prowadzi bardzo prosta i krótka droga. Widoczna tendencja pokazuje, że chętniej wystawimy oceny wtedy, gdy coś zawiedzie, niż wtedy, gdy jesteśmy zadowoleni z usług danej firmy. Jak w takim razie walczyć z negatywnymi komentarzami? Sprawdź, jaką broń stworzyli specjaliści z Rating Captain.

Jeśli nie można usunąć opinii, to jak sobie z nimi radzić?

Internet daje nam możliwość otwartego wyrażania swojej opinii na każdy temat w dowolny sposób. Wiele pojawiających się w sieci ocen to niesprawiedliwie wystawione komentarze konkurencji lub złośliwe uwagi nieadekwatne do świadczonej usługi. Część negatywnych opinii to jednak prawdziwe oceny wydane na podstawione błędów wynikających z potknięć firmy na drodze usługowej i sprzedażowej.

Jak usunąć opinie negatywne? Usuwanie ich nie jest najczęściej możliwe, ale również nie jest rekomendowane przez specjalistów od marketingu. Jeśli negatywnego komentarza nie możemy zgłosić i usunąć, warto odnieść się do niego i nawiązać kontakt z uprzedzonym klientem. Zadośćuczynienie może wpłynąć na zmianę zdania danego odbiorcy, który zdecyduje się dać naszej firmie kolejną szansę. Być może nawet sam zdecyduje się wtedy usunąć recenzję. Kolejnym ze sposobów na to, aby nieprzychylne opinie w pewien sposób traciły na znaczeniu, jest zachęcenie usatysfakcjonowanych klientów do wystawiania pozytywnych opinii o Twojej firmie. Aby ułatwić to przedsięwzięcie przedsiębiorcom, stworzona została aplikacja Raiting Captain, dzięki której pozytywny odzew związany z ocenami na temat Twojej firmy znacznie wzrośnie.

Zadbaj o konsekwentne budowanie i naprawę wizerunku swojej firmy

Łatwo naruszyć dobre imię firmy, zdecydowanie trudniej zaś usunąć nie tylko nieprzychylną recenzję, ale również złe wrażenie, jakie po sobie pozostawia. Potencjalni klienci przed dokonaniem zakupu i skorzystaniem z usług danej firmy bardzo często sprawdzają komentarze, jakie na jej temat pojawiają się w sieci. Na ich podstawie bardzo często wydają osąd i podejmują swoją decyzję.

Nie można usunąć opublikowanych już recenzji, ale można sprawić, że klient zmieni zdanie i da marce lub firmie kolejną szansę. Aplikacja Rating Captain zapyta klienta, jak przebiegła jego transakcja zakupowa i czy jest z niej zadowolony. Jeśli odpowiedź będzie pozytywna – zostanie on skierowany i zachęcony do podzielenia się swoją oceną. W odwrotnym przypadku, dostaniesz szansę porozmawiania z klientem o tym, co poszło nie tak i możliwość zadośćuczynienia za niedociągnięcia. To nie tylko oddala odbiorcę od pochopnie wysnutych wniosków, ale również sprawia, że taki klient docenia zainteresowanie jego osobą i jego zdaniem na temat firmy. Sprawdź jeszcze inne możliwości, jakie daje aplikacja Rating Captain i pracuj nad wizerunkiem swojej firmy wraz ze specjalistami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Audio guide słuchawki

Kiedy warto wypożyczyć audio guide?

Zwiedzając europejskie muzea, jeszcze do niedawna polski turysta patrzył z zazdrością na wszelkie urządzenia ułatwiające zrozumienie zawartości oglądanej kolekcji. Podziwiał pacę przewodnika, który oprowadzając liczną grupę po cichutku mówił do…
Zobacz post