Wymiana wyświetlacza iPhone - najważniejsze informacje

Wymiana wyświetlacza iPhone – najważniejsze informacje

Total
0
Shares

Firma Apple pisze na swojej stronie internetowej: “W przypadku zakupu produktów Apple prawo konsumenckie Unii Europejskiej zapewnia ustawowe prawa gwarancyjne oprócz zakresu objętego roczną ograniczoną gwarancją Apple i opcjonalnym planem AppleCare Protection Plan”.

Wymiana wyświetlacza iPhone – najważniejsze informacje

Wymiana ekranu iPhone 7 jeszcze nigdy nie była tak szybka i prosta. Prawo konsumenckie UE gwarantuje, że użytkownik otrzyma bezpłatne ubezpieczenie od naprawy lub wymiany wad występujących w momencie odbioru dostawy (gwarancja Apple obejmuje wady powstałe po przyjęciu dostawy). Kluczowym przesłaniem jest to, że jeśli wada wystąpiła podczas odbioru dostawy (np. Wadliwa antena), urządzenie powinno zostać naprawione lub wymienione. Wymiana urządzenia, które miało usterkę przy zakupie, nie jest ograniczona do dwóch lat; Może być jeszcze dłuższy. Wymiana wyświetlacza iPhone w większości jest darmowa, jeżeli nasz telefon jest objęty gwarancją lub ubezpieczeniem. Konsumenci w Polsce mają prawo poprosić sprzedawcę o wymianę lub naprawę wadliwego produktu przez okres do sześciu lat po zakupie produktu (pięć lat w Szkocji). Jedynym hamulcem jest to, że być może będziesz musiał udowodnić, że wada była obecna przy zakupie przedmiotu, a nie coś, co było wynikiem normalnego zużycia. Ta ostatnia klauzula jest znacząca, jeśli twoja wina nie była tam, gdy kupiłeś iPhone’a. Są szanse, że kupiłeś iPhone’a na podstawie umowy, w takim przypadku możesz wrócić do operatora sieci komórkowej i argumentować, że iPhone nie spełnił warunków umowy z powodu usterki.

O tym należy pamiętać!

Możesz nawet skorzystać z ustawy o sprzedaży towarów, aby argumentować, że problemy wynikające ze zużycia były spowodowane wadą produkcyjną, chociaż aby to zrobić, możesz potrzebować eksperta od specjalisty. Głównym problemem związanym z ustawą o sprzedaży towarów jest to, że znacznie trudniej jest uzyskać zwrot pieniędzy po pierwszych sześciu miesiącach. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy po zakupie do sprzedawcy detalicznego należy wykazanie, że jakakolwiek wina wynika z działań lub niewłaściwego użycia kupującego, a nie z nieodłącznej wady produktu. Po pierwszych sześciu miesiącach kupujący musi udowodnić, że wada istniała wcześniej.  Jednak nadal możesz korzystać z jednego z praw opisanych powyżej. Na przykład, jeśli Twój iPhone nie jest “odpowiedni do celu”, ale masz jeszcze rok na umowę, przejdź do swojej sieci i zacytuj ustawę o sprzedaży towarów. Jeśli uważasz, że błąd w produkcji spowodował problem, którego doświadczasz dopiero teraz, być może będziesz musiał uzyskać pomoc, aby udowodnić, że tak jest, ale nie musisz się martwić, jeśli minęło więcej niż dwa lata od zakupu urządzenia. W związku z tym jak można zauważyć, wymiana szyby iPhone 11 jeszcze nigdy nie była taka prosta. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Samsung Galaxy M21: budżetowy smartfon z potężną baterią 6000 mAh

Samsung Galaxy M21: budżetowy smartfon z potężną baterią 6000 mAh

W ofercie smartfonów budżetowych pojawił się nowy telefon Samsung Galaxy M21. Urządzenie w cenie do tysiąca złotych, łączy w sobie wysoką wydajność oraz szereg funkcjonalnych możliwości. Mocną stroną smartfona jest pojemna bateria, wysokiej jakości aparat oraz doskonały wyświetlacz. Telefon sprawdzi się…
Zobacz post