Zachęcanie pracowników do osiągnięcia lepszych wyników poprzez życzliwość

Zachęcanie pracowników do osiągnięcia lepszych wyników poprzez życzliwość

Total
0
Shares

Jako właściciel firmy wiesz bardzo dobrze, jak wiele robią dla Ciebie Twoi pracownicy – bez nich Twoja firma po prostu nie byłaby taka sama. Ile czasu poświęcamy jednak na pokazanie im, jak bardzo zależy nam na tym, aby upewnić się, że dobrze pracują?

Podczas gdy wiele rzeczy jest dziś dla właścicieli firm innych niż dziesięć lat temu, jedna rzecz zmieniła się dramatycznie. Twoi pracownicy niekoniecznie przyszli, aby zostać. Ludzie często zmieniają pracę w dzisiejszych czasach, a jeden z Twoich konkurentów prawdopodobnie chętnie powitałby ich na pokładzie z wyższą pensją, gdyby Cię opuścili.

Upewnij się, że tak się nie dzieje, stając się najlepszym szefem w historii. Oto krótka lista prostych gestów, aby pokazać swoim pracownikom trochę miłości w dzień powszedni.

#1: Poznaj ich.

Najlepsi z szefów to ludzie przyjaźnie nastawieni do swoich pracowników. Poświęcają czas, aby ich poznać – nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą. To jest rodzaj szefa który powinien aspirować do bycia, a to znacznie ułatwi Twojemu zespołowi pozostanie po Twojej stronie, jeśli powinni dostać ofertę gdzie indziej.

Zrozumienie, że Twoi pracownicy mają życie osobiste poza pracą pomoże Ci podjąć najlepszą decyzję. Jeśli znasz ich osobiście, będziesz również wiedzieć, kto ma ogromną rodzinę do opieki i może potrzebować elastycznych godzin pracy, aby się rozwijać.

#2: Nagroda dla Twojego zespołu.

Jednym z najlepszych aspektów pracy jest to, że można stać się częścią zespołu, który wspólnie pracuje nad czymś. To nie jest sprawiedliwe, jeśli Ty, jako pracodawca, jesteś jedynym, który może czerpać korzyści z ich ciężkiej pracy.

Upewnij się, że posiadasz zachęty, które zachęcają pracowników do pokonania tej dodatkowej mili. Kolacja zespołowa na rachunku firmowym jest zawsze świetnym pomysłem, jak również niestandardowe karty upominkowe i zabawy budujące doświadczenie.

Dobrym pomysłem jest również pamiętać, że małe rzeczy również mają znaczenie. Szybki e-mail z gratulacjami dla kogoś po zakończeniu projektu lub słowo zachęty, w ogóle, może przejść długą drogę.

Chodzi o to, że pracownik, który czuje się ceniony i doceniany, będzie o wiele mniej skłonny obudzić się pewnego ranka i porzucić cię dla kogoś, kto rzeczywiście o nich dba.

Zachęcanie pracowników do osiągnięcia lepszych wyników poprzez życzliwość
Group of business people working at office

#3: Poświęć czas na ich realizację.

Jest to niewątpliwie najtrudniejsze do osiągnięcia dla pracodawców, ponieważ są oni już tak zajęci. Jednak poświęcenie czasu na szybką rozmowę lub po prostu regularną rozmowę jest równie ważne, jak karta upominkowa lub doświadczenie w budowaniu zespołu.

Bycie sympatycznym pracodawcą jest jedną z najważniejszych rzeczy, które możesz zrobić dla swojej firmy, jak również dbanie o swoje najważniejsze zasoby. Ponadto jest to świetny sposób, aby zapewnić, że ludzie mówią tylko dobre rzeczy o Twojej firmie za Twoimi plecami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Co to jest talent acquisition?

Co to jest talent acquisition?

W języku angielskim słowo acquisition oznacza nabycie. W dosłownym tłumaczeniu talent acquisition, to nabywanie talentów. W tym przypadku jednak “Mam talent” przenosi się w profesjonalne biura firm i korporacji, a cały proces…
Zobacz post