Pozycjonowanie lokalne – na czym polega i kiedy się przydaje?

Pozycjonowanie lokalne – na czym polega i kiedy się przydaje?

Total
0
Shares

Im szybciej, tym lepiej. Tak mogłoby brzmieć motto dzisiejszych internautów. Zależy im na tym, by w bardzo niedługim czasie odnaleźć w sieci dokładnie to, czego szukają. Okoliczna knajpa, pobliski sklep z artykułami dla zwierząt – niezależnie od wyszukiwanej frazy, na oczekiwany wynik mogą trafić dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Zawsze przy sobie

Wiele wyszukiwań pochodzi z urządzeń mobilnych. Telefony są wyposażone w opcję lokalizacji, co niekiedy bardzo ułatwia poszukiwania usług czy produktów w okolicy. Pozycjonowanie w mapach Google ma więc ogromne znaczenie dla widoczności firmy w Sieci. Dzięki aplikacji map użytkownicy w kilka sekund mogą zobaczyć najbliższe sklepy, restauracje i wiele innych punktów usługowych. W wizytówce danej firmy sprawdzą godziny otwarcia, przeczytają opinię i znajdą niezbędne dane kontaktowe czy opis oferty. To bardzo wygodna opcja, ponieważ dzięki niej, internauci nie muszą dodatkowo przeszukiwać strony danej firmy, wszystkie informacje mają w jednym miejscu. Znacznie skraca to proces decyzyjny i daje większe szanse na konwersję. Zaniedbanie wizytówki w mapach Google może sprawić, że potencjalny klient skorzysta z oferty konkurencji, która nie pominęła tego narzędzia w swoim planie reklamowym.

Zawsze w pobliżu

Pozycjonowanie lokalne pozwala skutecznie dotrzeć do osób w najbliższym otoczeniu firmy. Doskonale sprawdzi się przy niewielkich biznesach, którym zależy na klientach z danej dzielnicy lub miasta. Co więcej, może ono okazać się pomocne również dla osób, które odwiedzają dane miejsce po raz pierwszy i pilnie potrzebują skorzystać z pomocy pobliskiego usługodawcy.

Oczywiście cały proces pozycjonowania nie jest prosty i zajmuje nieco czasu. Samodzielne wprowadzenie go w życie bywa ryzykowne i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Bezpieczniej skorzystać z doświadczonych specjalistów, którzy krok po kroku pomogą poprawić widoczność firmy w wyszukiwarce. Fabryka Marketingu, to agencja która zajmuje się właśnie pozycjonowaniem stron w sieci. Dzięki jej ekspertom można osiągnąć wymarzoną pozycję witryny w Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać