Pozycjonowanie - jakie niesie korzyści dla firmy?

Pozycjonowanie – jakie niesie korzyści dla firmy?

Total
0
Shares

Każdy przedsiębiorca, który zdecydował się przenieść chociażby część swoich usług do sieci, z pewnością na początku mocno się rozczarował. Internet, choć jest prawdziwą kopalnią potencjalnych klientów, a tym samym także i zysków, nie jest jednak wstanie sprawić, że wizytówka firmy, czyli strona www, będzie generowała wysokie współczynniki konwersji. Wobec tego, niezbędne okazuje się podjęcie odpowiednich działań zarówno on-site jak i off-site, które doprowadzą do tego, że strona internetowa znajdzie się w TOP3 wynikach wyszukiwania Google. Niezbędne okazuje się więc pozycjonowanie. Jednak jakie korzyści niesie ono dla firm?

Pozycjonowanie a współczynnik konwersji

Wielu przedsiębiorców błędnie uważa, że samo założenie witryny firmowej, jest końcem działań marketingowych. Można powiedzieć, że jest wręcz przeciwnie i jest to dopiero początek. Niedoświadczeni z pewnością zauważą, że po utworzeniu strony, współczynniki konwersji nawet nie drgnęły. To właśnie od nich w dużej mierze zależy, czy strona optymalnie spełnia swoje zadanie, a tym samym będzie wstanie przynieść zyski. Firma nie osiągnie założonych celów sprzedażowych, pozostawiając witrynę samą sobie. W tym momencie z pomocą przychodzi pozycjonowanie stron wwwZnacznie podniesie to widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google, a być może nawet sprawi, że zajmie ona miejsce w legendarnym TOP3 wyników wyszukiwania. Analogicznie, internauci zwracają uwagę jedynie na pięć pierwszy pozycji, więc jeśli nasza strona się w nich znajdzie, znacznie zwiększa to szanse na to, że przyciągnie ona uwagę użytkownika. Co więcej, z pewnością nie zawaha się on by tę witrynę odwiedzić, a być może nawet podjąć pożądane działania, czyli dokonać zakupów. Efektem są znacznie wyższe współczynniki konwersji, a tym samym zyski dla danego przedsiębiorstwa.

Pozycjonowanie a cenne informacje

Pozycjonowanie w Warszawie czy też zwyczajne pozycjonowanie ogólnopolskie, to przede wszystkim kopalnia cennych informacji. Dlaczego? Otóż pozycjonowana witryna dostarcza nam źródła wiedzy odnośnie tego, jak skuteczne są podjęte na niej działania. Wówczas przedsiębiorcy na bieżąco mogą przeprowadzać analizy i sprawdzać, czy wprowadzone przez nich modyfikacje, rzeczywiście odniosły sukces, czy może jednak witryna wymaga kolejnych udoskonaleń. Dzięki bieżącemu monitorowaniu wyników, będzie można stale doskonalić stronę www, a tym samy sprawić, że będzie ona o wiele bardziej przyjaźniejsza nie tylko dla wymagających algorytmów Google, ale także i dla użytkowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać