Jak agencja Google Ads poprawi wyniki Twojej reklamy o 100%? 2 sposoby

Jak agencja Google Ads poprawi wyniki Twojej reklamy o 100%? 2 sposoby

Total
0
Shares

Miliony Polaków spędza kilka godzin dziennie w wyszukiwarce Google. Wśród nich są Twoi potencjalni klienci. Możesz z łatwością do nich dotrzeć za pomocą kampanii w sieci reklamowej Google. Wystarczy, że ustawisz prostą kampanię, zapłacisz odpowiednią kwotę i gotowe. Tak to wyglądało jeszcze kilka lat temu, kiedy liczba firm prowadzących strony internetowe była znacznie mniejsza. Teraz zasady gry się zmieniły i liczy się każdy detal. Wystarczy, że zawalisz jedną rzecz przy ustawianiu kampanii Google Ads i do Twoich potencjalnych klientów dotrze konkurencja korzystająca z usług agencji Google Ads. W tym poradniku dowiesz się, dlaczego kampanie Google Ads ustawiane przez profesjonalne agencje zapewniają skuteczność. Poznasz 2 aspekty kampanii Google Ads, które można łatwo popsuć i w efekcie stracić kupę kasy. Taka wiedza znacznie przyspieszy Twój sukces w zakresie Google Ads. Zapraszamy!

1. Wybór typu reklamy Google Ads, który będzie mieścił się w budżecie i zapewni skuteczność to podstawa

Sieć reklamowa Google oferuje wiele formatów reklam. Dzięki temu możesz idealnie wpasować się ze swoją reklamą w oczekiwania klientów. Jeśli dobrze wybierzesz format reklamy Google AdWords, to znacznie zwiększysz swoje prawdopodobieństwo na finansowy sukces. W przeciwnym razie stracisz mnóstwo czasu i pieniędzy. A wybór nie jest taki prosty, bo reklama Google Ads może mieć format:

  • video,
  • display,
  • elastyczny,
  • tekstowy,
  • produktowy
  • i nie tylko.

Wybór danej formy zależy od Twoich celów marketingowych, budżetu oraz grupy docelowej, do której chcesz trafić. W innym przypadku sprawdzą się reklamy tekstowe, w innym reklamy wideo, a w jeszcze innym reklamy produktowe. To kwestia indywidualna. Za dużo “zależy”, żeby jednoznacznie stwierdzać, że dana kampania Google Ads to najlepsze rozwiązanie zawsze i wszędzie.

Przy wyborze musisz przeanalizować zachowania Twojej grupy docelowej. Tym na początku współpracy zajmie się agencja Google Ads, która zna sposoby na stworzenie reklamy dopasowanej do Twoich klientów. Dzięki temu przestaniesz tracić pieniądze na bezsensowne prowadzenie kampanii Google Ads i reklama zacznie trafiać tam, gdzie są Twoi klienci. A to najprostsza droga na zdobycie dostępu do tysięcy potencjalnych klientów z sieci wyszukiwania Google.

2. Selekcja słów kluczowych w kampanii Google Ads wyszukiwanych przez Twoich klientów

Kiedy Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki Google, żeby znaleźć firmę Twoją bądź Twojej konkurencji, to wpisują w pasek wyszukiwania określone słowa kluczowe. Przykładowo wpisują fryzjer Warszawa. Co miesiąc 12000 użytkowników wpisuje taką frazę do wyszukiwarki. Poza tą główną frazą użytkownicy wpisują jeszcze kilkadziesiąt innych słów kluczowych, które są powiązane z działalnością fryzjerską. Wyszukanie odpowiednich słów i optymalizacja kampanii Google Ads to jedno z najważniejszych zadań przy tworzeniu reklamy. Jeśli źle dobierzesz słowa kluczowe, to stracisz pieniądze i nie zyskasz klientów.

Zamiast wydawać kupę kasy na testowanie własnych pomysłów, zainwestuj w skorzystanie z usług profesjonalnej agencji. Pomogą Ci osoby, dla których sieć reklamowa Google i tworzenie reklam to codzienność. Agencja Google Ads przeanalizuje słowa kluczowe, które zastosowane w Google Ads przyniosą Twojej firmie konkretne zyski.

Podsumowanie

Za pomocą reklam Google szybko osiągniesz wymierne rezultaty. Pod warunkiem, że wszytko dobrze ustawisz. W przeciwnym razie stracisz czas, pieniądze i pozycję w branży. Zamiast tracić i samodzielnie ustawiać reklamy, postaw na profesjonalistów, którzy stworzą dla Ciebie zyskowne kampanie reklamowe – skorzystaj z usług agencji marketingowej Project UP i sprawdź sam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać