Pozycjonowanie strony a Pixel Facebooka

Pozycjonowanie strony a Pixel Facebooka

Total
0
Shares

Pozycjonowanie strony internetowej nie zawsze jest łatwym zadaniem. Aby poprawić widoczność strony i zaistnieć w wyszukiwarce Google niezbędna jest znajomość narzędzi takich jak Google Search Console oraz Google Analytics, a także znajomość zasad optymalizacji SEO, czyli search engine optimization. Musisz także wiedzieć jak działają algorytmy wyszukiwarek. Coraz więcej właścicieli stron www i sklepów internetowych decyduje się zlecić proces pozycjonowania strony profesjonaliście, jest jednak kilka działań które możesz wykonać sam, aby pojawiać się wyżej w wynikach wyszukiwania Google.

Pozycjonowanie stron www a słowa kluczowe

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania są treści znajdujące się na Twojej stronie internetowej. Aby prowadzić skuteczne pozycjonowanie stron www dzięki znajdującym się na niej treściom, musisz dobrze znać swoją grupę docelową, czyli potencjalnych klientów. Musisz wiedzieć jakie pytania zadają wyszukiwarce Twoi potencjalni klienci kiedy szukają Twoich produktów lub usług. Te pytania i frazy, które wpisują w pole wyszukiwania to słowa kluczowe.

Istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci odkryć, o co ludzie pytają wyszukiwarki Google, jak na przykład Answer the Public. Później tych właśnie słów kluczowych musisz używać w treściach Twojej strony, aby Google zrozumiało, że treści strony zawierają odpowiedzi na zadawane pytania. Musisz jednak pamiętać, że na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych składa się także wiele innych czynników, między innymi zmiany w kodzie strony oraz tworzenie wartościowych linków. Warto przeprowadzić także optymalizację techniczną strony, ponieważ Google ocenia strony także pod względem szybkości.

Pixel Facebook a pozycjonowanie strony

Facebook dużo skuteczniej i konkretniej zbiera informacje o użytkowniku niż wyszukiwarka internetowa. Pixel Facebook zainstalowany na Twojej stronie www pomoże Ci z dużą dokładnością zebrać informacje o ruchu na stronie oraz o zachowaniu użytkowników, co jest bardzo ważne przy pozycjonowaniu stron www. Jak zainstalować Pixel Facebook? Bardzo podobnie jak Google Analytics, wystarczy wkleić odpowiednią linijkę w kod źródłowy strony www.

Do strategii pozycjonowania warto dołączyć przekierowywanie ruchu z fanpage na Facebooku na stronę internetową, ponieważ zwiększyć ruch na fanpage można dość szybko, a na efekty pozycjonowania stron trzeba cierpliwie czekać. Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku? Twórz oryginalne, interesujące treści związane z Twoją marką oraz dopasuj język komunikacji do swojej grupy odbiorców.

Coraz częściej wykorzystywanym sposobem jest też influencer marketing, czyli reklamowanie swoich produktów na profilach osób z dużą grupą odbiorców. Takie działanie pozwala dotrzeć do sporej grupy internautów i zachęcić ich do odwiedzenia Twojej strony.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać