Dlaczego warto korzystać z potykaczy reklamowych?

Dlaczego warto korzystać z potykaczy reklamowych?

Total
0
Shares

Każda szanująca się firma dba o odpowiedni marketing. Skuteczna reklama potrafi przyciągnąć wielu klientów, co ma bezpośrednie przełożenie na zyski. Jedną z jej form są potykacze reklamowe, które cieszą się coraz większą popularnością. Dlaczego tak się dzieje? Jakie jest ich konkretne zastosowanie? O tym w dalszej części tekstu.

Co to są potykacze reklamowe?

Potykacze reklamowe są bardzo popularnym i skutecznym narzędziem używanym do promocji. Posiadają ergonomiczną konstrukcję, wykonaną z najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu są wytrzymałe i mogą służyć przez długi czas. Ich nazwa wzięła się z tego, że najczęściej umiejscawiane są na chodnikach, gdzie zabiegani i zapatrzeni w telefony przechodnie mogą się o nie potknąć. Występują w różnych formatach, dając przy tym duże pole do popisu dla marketingowców. Mogą mieć również dowolne kształty oraz kolory, co jeszcze bardziej przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

Rodzaje potykaczy reklamowych

Ta forma reklamy zyskała swoją popularność przede wszystkim ze względu na szerokie możliwości wykorzystania jej w działaniach marketingowych. Sprzyja temu ogromna różnorodność materiałów z jakiej może być wykonana, format oraz kształty. Do najważniejszych rodzajów potykaczy reklamowych należą:

  • potykacze plastikowe – posiadają nowoczesny design, łatwo można je przenosić oraz ustawiać, są odporne na działanie warunków atmosferycznych
  • potykacze aluminiowe i metalowe – jedne z najbardziej wytrzymałych, wyposażone są w ramy zatrzaskowe, dzięki czemu plakaty czy inne formy reklamowe są dobrze zabezpieczone, dodatkowo chroni je również specjalna folia
  • potykacze kredowe – najpopularniejsza forma reklamy w branży gastronomicznej, wyposażone są w tablicę kredową, na której można umieszczać dowolne treści przyciągające uwagę przechodniów
  • potykacze podświetlane – dzięki swojej konstrukcji oraz wyposażeniu w oświetlenie stanowią nie tylko nośnik reklamowy, ale również element wystroju przestrzeni, na której zostały umiejscowione

Jakie są zalety potykaczy reklamowych?

Do najważniejszych zalet potykaczy reklamowych należy stosunek ceny do efektów jakie można dzięki nim osiągnąć. Dodatkowo ich ergonomiczna budowa sprawia, że świetnie sprawdzają się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Bardzo szybko można zmieniać na nich treści reklamowe. Nie są nachalne, więc skutecznie przyciągają uwagę klientów i na długo zostają w ich pamięci. Można je dowolnie personalizować, przez co łatwo stworzyć spójny przez reklamowy.

Potykacz reklamowy jest bardzo odporny na działanie warunków atmosferycznych oraz odporny na uszkodzenia mechaniczne, dlatego można go stosować praktycznie o każdej porze roku. Ma stosunkowo niewielkie rozmiary, więc nie zajmuje zbyt dużej powierzchni. Jest również niesamowicie mobilny i z łatwością można zmieniać jego położenie.

Gdzie można stosować potykacze reklamowe?

Zastosowanie tej formy reklamy jest bardzo szerokie. Tak jak wspominaliśmy szczególnie upodobali ją sobie właściciele barów, restauracji czy kawiarni. Z powodzeniem sprawdzą się również na stacjach benzynowych, na poczcie, przed sklepami czy jako stojaki wystawiennicze na ulotki w siedzibach firm. Bardzo często korzystają z nich również urzędy oraz inne instytucje publiczne.

Potykacze mogą być wykorzystywane zarówno jako reklama wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Różnorodność materiałów użytych do ich produkcji sprawia, że z łatwością można je dopasować do każdego pomieszczenia czy otoczenia. Mogą z nich korzystać przedstawiciele praktycznie każdej branży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać