Co daje zwiększenie liczby lajków na Facebooku?

Co daje zwiększenie liczby lajków na Facebooku?

Total
0
Shares

Promowanie firmy na Facebooku wymaga zwiększania zasięgu w mediach społecznościowych. Z pozoru wydaje się to proste, jednak w rzeczywistości zdobycie nowych obserwatorów i zachęcenie ich do większej aktywności jest trudne. Duża liczba informacji w mediach społecznościowych i konkurencja sprawiają, że marki sięgają po lajki na sprzedaż. Większa liczba polubień profilu, komentarzy i postów sprawia, że na fanpage zagląda więcej aktywnych użytkowników. Dowiedz się, jakie korzyści daje zakup polubień strony fanpage i komentarzy.

Co dają polubienia strony na Facebooku? Czy warto starać się o zwiększenie ich liczby? W przypadku profili firmowych większa liczba polubień jest naprawdę istotna. Nie chodzi tu o próżność właściciela marki i chęć poprawienia sobie nastroju. Polubienia FB sprawiają, że strona jest odwiedzana częściej, a zyski firmy rosną. Sprawdź, co zyskasz, gdy wykupisz polubienia z prawdziwych kont.

Czy warto kupić polubienia strony?

Prawdziwe polubienia ułatwiają promowania strony. Zakup lajków na FB sprawia, że fanpage staje się popularny w krótkim czasie od założenia i przynosi realne zyski. Samodzielne zdobywanie lajków często trwa miesiącami, gdyż jest utrudniane przez strony o dużym zasięgu, które dodatkowo poleca sam Facebook. Fanpage, który istnieje kilka tygodni, rzadko ma szansę przebić się przez konkurencję, która zgromadziła już setki fanów.

Wypromowanie fanpage za pomoc lajków jest skuteczne, gdyż polubienia pochodzą z realnych kont. Lajki dają polskie konta, które mogą również komentować posty, dodawać reakcje na komentarze i udostępniać treści z profilu marki. W ten sposób buduje się silną i rozpoznawalną markę. Promowanie strony przynosi efekty już po kilku tygodniach, gdy fanpage może poszczycić się szerokim gronem obserwatorów i wysokim zainteresowaniem udostępnianymi treściami.

Ile kosztują polubienia strony na Facebooku?

Jakie są koszty polubień na Facebooku? Koszt zakupu lajków jest zależny od ich liczby i rodzaju. Cena jest różna dla każdej reakcji po uwzględnieniu, czy ma być to reakcja na komentarz, post czy też cały fanpage. Lajk dla komentarza daje mniejsze zasięgi niż dla całego postu, dlatego jego cena jest niższa. Koszt jest jeszcze wyższy, jeśli zamiast polubienia właściciel fanpage’a kupuje udostępnienia postów. Udostępnienie sprawia, że wielu użytkowników decyduje się na zaproszenie znajomych do obserwowania profilu. Stopniowe dodawanie obserwatorów przekłada się na zyski i duże zasięgi w social mediach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać