Automatyzacja marketingu z System Sales Robots

Automatyzacja marketingu z System Sales Robots

Total
0
Shares

Przemyślane działania marketingowe, atrakcyjne kampanie reklamowe, a także śledzenie aktywności użytkowników w sieci pozwala stworzyć skuteczną strategię pozyskiwania potencjalnych klientów. Nie da się ukryć, że przestrzeń cyfrowa pozostaje współcześnie najlepszym kanałem budowania dobrego wizerunku marki, a tym samym zachęcania kolejnych użytkowników do korzystania z usług bądź zakupu produktów oferowanych przez firmę. Kluczem do sukcesu pozostają spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych, efektywny content marketing, jak również właściwe analizowanie wyników i generowanie raportów, które wskazują na sektory działalności, w których można jeszcze coś poprawić. Czy wiesz, że aż 89% czynności w sprzedaży B2B można zautomatyzować? Automatyzacja marketingu z System Sales Robots to strzał w dziesiątkę, pozwalający na odnalezienie nowych klientów, zbudowanie relacji, aż po odpowiednie przygotowanie do spotkania handlowego. Skorzystaj z automatyzacji działań marketingowych z agencją Sales Robots i wyprzedź konkurencję o kilka dystansów.

Efektywne kampanie reklamowe w sieci – pozyskaj nowych klientów

Nie da się ukryć, że współcześnie większość działań marketingowych małych, średnich i dużych firm przeniosła się do świata cyfrowego. To właśnie za pośrednictwem reklam zamieszczanych w social mediach, audytowania SEO, poprawiania content marketingu, wdrażania innowacyjnych rozwiązań w zakresie e-commerce, dbania o wizerunek marki w sieci możemy osiągnąć sukces na dynamicznie zmieniającym się rynku. Zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych, spersonalizowane wiadomości czy personalizowanie treści strony internetowej to jedne z najistotniejszych elementów strategicznych działań w sieci, pozwalający zbudować wśród potencjalnych klientów nie tylko zainteresowania usługami i produktami, ale także zaufanie do naszej marki. Co naturalnie pozwala na podnieść jakość obsługi klienta. Automatyzacja pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi na zupełnie nowym poziomie na podstawie danych i raportów.

Czym jest automatyzacja marketingu? – nowoczesna i sprawdzona metodologia

Spersonalizowany przekaz marketingowy to klucz do sukcesu w każdym sektorze sprzedaży B2B. Wykorzystaj automatyzację sprzedaży, jaką zapewnia swoim partnerom agencja Sales Robots, i wynieś kampanie marketingowe swojej firmy na zupełnie inny poziom personalizacji. Gromadząc szczegółowe dane na temat potencjalnego klienta, system generuje przekaz marketingowy na wielu poziomach, pozwalając na generowanie leadów, spersonalizowanie powiadomienia, zaangażowanie klientów, aż po ostateczne zwiększenie sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji. Co istotne – automatyzacja działań marketingowych, wykorzystująca m.in. kampanie LinkedIn, to wciąż nowoczesne podejście do sprzedaży B2B, przez co otrzymasz narzędzia, z których inne firmy jeszcze nie miały okazji korzystać na taką skalę.

Poznaj e-mail marketing automation od Sales Robots

Czym jest lejek sprzedażowy? To strategia przeprowadzania potencjalnego klienta przez kolejne komunikaty, które wzbudzą zainteresowanie Twoją ofertą, a w rezultacie doprowadzą do finalizacji transakcji. Jednym z elementów zarządzania kampaniami reklamowymi z agencją Sales Robots pozostaje automatyzacja lejka sprzedażowego. Wszystko zaczyna się od odnalezienia potencjalnego klienta w LinkedIn. System nawiązuje kontakt za pośrednictwem spersonalizowanych treści reklamowych, biuletynów i newsletterów, a w ostatnim kroku przygotowuje grunt pod udanego negocjacje handlowe. Metodologie Sales Robots pozwalają na zastąpienie ludzkiej pracy wielu działów marketingu. E-mail Marketing Automation daje dostęp do panelu zarządzania automatyczną wysyłką wiadomości. Otrzymujesz m.in. CRM dla kontaktów, opiekę doświadczonego specjalisty, integrację z wieloma systemami oraz kontrolę przepływu leadów i portfela leadowego.

Działania z zakresu automatyzacji marketingu z Systems Sales Robots

System Sales Robots to kompleksowe narzędzia do automatyzacji marketingu poprzez generowanie leadów z LinkedIn, ogrzewanie leadów w e-mail marketingu oraz CRM dla kontaktów. To również automatyczne promowanie szkoleń oraz webinarów, wspomaganie obsługi chatu z potencjalnymi klientami, przygotowanie contentu i grup docelowych, automatyczne pomiary konwersji i wszystko to, co oferuje pakiet e-mail marketing automation. System Marketing Automation to rozwiązanie na miarę jutra. Więcej o narzędziu i zespole Sales Robots: https://salesrobots.pl.

Outsourcing generowania leadów B2B

Wybierz automatyzację marketingu z Sales Robots i skorzystaj z outsourcingu generowania leadów B2B. To świetna alternatywa dla firm zainteresowanych ciągłym strumieniem kontaktów handlowych i generowaniem leadów z LinkedIn, które procesów tych nie mogą przeprowadzić wewnętrznie ze względu na problemy z wydajnością podobnych działań.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Może Ci się spodobać
Samsung Galaxy M21: budżetowy smartfon z potężną baterią 6000 mAh

Samsung Galaxy M21: budżetowy smartfon z potężną baterią 6000 mAh

W ofercie smartfonów budżetowych pojawił się nowy telefon Samsung Galaxy M21. Urządzenie w cenie do tysiąca złotych, łączy w sobie wysoką wydajność oraz szereg funkcjonalnych możliwości. Mocną stroną smartfona jest pojemna bateria, wysokiej jakości aparat oraz doskonały wyświetlacz. Telefon sprawdzi się…
Zobacz post